Dostava
POŠTNINA
IN DOSTAVA
Pakete dostavlja Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino
sam, če je znesek nakupa nižji od 50€ z DDV, v nasprotnem primeru je poštnina
brezplačna. Strošek dostave je 3,50 € in se bo izpisal ob zaključku vašega
naročila. Prodajalec
dostavlja kupljeno blago le na veljavne naslove na območju Republike Slovenije.
Prodajalec blaga ne dostavlja v tujino.
Možen je osebni prevzem na naslovu Leskoškova 12,
Ljubljana v skladišču podjetja KASTOR M.D., in sicer od ponedeljka do petka med
08.00h in 15.00h. O pripravljeni pošiljki in možnem prevzemu boste obveščeni
preko elektronskega naslova. Osebni prevzem je možen le v primeru plačila po
predračunu ali plačila s kreditno kartico. V primeru, da želite namesto
pošiljanja blaga opraviti osebni prevzem, to nujno označite pri naročilu.
Produkte, ki so na zalogi, vam bomo dostavili v treh do petih delovnih dneh od naročila. Zaradi praznikov, vikendov ali višje sile se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE
Kupec, ki je potrošnik, ima pravico,
da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne
da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en
dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na
e-naslov prodajalca: kastor@kastor-md.si
Odstop od pogodbe je mogoč le v
primeru, da kupec še ni odprl embalaže zapečatenega blaga, ki ni primerno za
vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel na lastne stroške vrne ali po pošti na naslov prodajalca Kastor Medical Dental d.o.o., Vošnjakova 6, 1000 Ljubljana, ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.
REKLAMACIJE BLAGA
Prodajalec mora potrošniku izročiti
blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so
potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so
potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki
so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki
se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le
zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje
pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh
mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki
natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Morebitne reklamacije kupec prodajalcu
javi na e-naslov prodajalca: kastor@kastor-md.si